luni, 27 iulie 2009

De ce?

Am cateva intrebari simple pe care mi le adresez retoric zi de zi :
De ce? :
-e atata rautate in lume
-oamenii nu inteleg unele lucruri
-suntem dezamagiti mereu
-uram comportamentul unora
-ne entuziasmam la o clipa de fericire
-acceptam durerea
-acceptam unele cuvinte
-suferim in tacere
-nu dormim noptile
-plangem degeaba
-soarele rasare mai greu pe strada noastra.
And so on
Intrebarile astea sunt inspirate din viata mea.Trist,nu?Da,stiam eu ce stiam cand mi-am zis ca mai bine ma rapeau extraterestii.
Umm... cred ca as putea sa incep prin a spera ca nu sunt singura intr-o situatie atat de nasoala.Sau pot sa sper ca...o sa imi treaca.Sau ca o sa se schimbe ceva.Sau cineva...
I'm so sick of everything.







I just want you to know
That I loved you the most
And it breaks my heart to see you go.






But I guess it's better this way.
bbye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu